Fint ska det vara! Jag och Killer Starlet med på Connoisseur Motordag, Steninge Slott 13/6

Posted on Updated on

Prep, meck, puts hela dagen.
Igår kom renoverade växellådan från Sellholm Tuning i Kolsva. Idag köpte jag ny fin domkraft på Autoexperten i Sickla. Äntligen en riktig domkraft, som jag längtat efter en egen!
Sen ställa i ordning garaget för seriös meckarkväll, rena golv, alla verktyg framplockade, växellådan på rullvagn…
Min supermeck Lasse Knubbe Karlsson kom efter jobbet i släptåg med Örjan Larsson som visade sig vara värsta proffset. Sen släppte jag loss dem på Starleten och tack vare deras hjälp är den nu klar att visad upp på värsta snobbträffen ute på Steninge Slott.
Jag kommer finnas i Kungliga Automobilklubbens monter.
Kom och hälsa!
PS, säljer även lite Dakar tröjor.

20140613-025232.jpg

20140613-025250.jpg