Back to my roots. Jag är prisutdelare på Hästgalan i Göteborg

Posted on Updated on

Vad roligt att “komma tillbaka” till hästsporten en sväng. Jag ska nämligen dela ut pris på Sveriges stora Hästgala för travsport. Jag började som stalltjej på Täby Galopp när jag var 12 år, och jobbade en sommar nere på Jägersro. Där träffade jag en snorunge som hette Erik Adielsson, för jag hjälpte hans föräldrar med deras tävlingshästar. Erik är nu en av sveriges bästa kuskar! Kul att det går så bra för honom.

Hästgalan webb-sänds live på ATG Play, fre 11/1, kl 19.00-22.30

hastgalan2013

Leave a Reply

