Helt Magiskt – jag körde över Morgan Alling med MC

Posted on Updated on

Jag är med i SVT stora lördagsunderhållning Helt Magiskt, där magikerna Joe Labero, Michael Halvarson och Charlie Caper tävlar mot varandra i magi. Gäster i programmet är Morgan Alling, Kicken Lundqvist och Evy Palm som ska hjälpa till att utföra fantasieggande maginummer. Programledare: Malin Olsson och Marie Serneholt.

I detta avsnitt kör jag över Morgan Alling & Charlie Capers med min Dakarhoj… när de ligger på spikmatta!

Länk till SVT Play, hela programmet (jag är med ca 55 min in i programmet):
http://svtplay.se/v/2583849/helt_magiskt/del_5_av_10?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2583849/sb,p165324,1,f,-1

Leave a Reply

