Lite läskigt att vara med i Time Out

Posted on Updated on

Ingen minns en fegis brukar jag säga, och det var faktiskt lite läskigt att ställa upp i Time Out på TV4.  Inte den typen av Tv som jag varit med i förut… Helt plötsligt förväntas man ju vara rolig också.

Mina lagkompisar Anders Timell & Måns Möller är däremot jätteroliga, så jag kunde bara luta mig tillbaka i studion. Och äventyraren Ola Skinnarmo har jag faktiskt träffat förut så det var kul att träffas igen. Claes Malmberg är också galet galen, och Annika Andersson har jag faktiskt kört på med min mc en gång… hon överlevde tack och lov.

Se hela programmet:
http://www.tv4play.se/noje/time_out?title=time_out_del_4&videoid=2080318

One thought on “Lite läskigt att vara med i Time Out

    Jonas Forsberg (@Jonas_Forsberg) said:
    2011/10/17 at 11:34

    Du klarade dig fint! Nog smart att stå över dansen, med facit i hand…

    Like

Leave a Reply

