Landat i Albanien

Posted on Updated on

Maste saga att forsta intrycket av Albanien ar bra. Flygplatsen asfalterad, ingen kroppsvistering, det ar rent och snyggt. Taxichaffisen ville direkt gora en deal, att skriva ett kvitto till mitt foretag pa dubbla pengarna, sa delar vi pa overskottet… haha vi skulle alltsa blasa mig pa mina pengar ju!

One thought on “Landat i Albanien

    Leif Lillandt said:
    2011/06/05 at 21:08

    Med tanke på “deal”.
    Jag passerade 2008 gränsen mellan Rumänien och Ukraina, och då var det en “underhuggare” som ville ha 10€, och jag ville ha kvitto…
    Nåja, jag visade så småningom en dekal med texten “International Police Association” och då var det inte tal om några 10€.
    Jag får tacka den tyska polisman som jag fick dekalen av när jag jobbade svart och utan tillstånd i Tyskland en gång i tiderna…😉

    Like

Leave a Reply

