MC mässan Älvsjö, 27-30 Jan

Posted on Updated on

Motorrad satsar stort på MC-mässan!

Vad  kul det var på MC-mässan i Älvsjö. Jag gästade Lelles MC (där jag hade ställt ut min vinnarhoj från Dakar 2010), KTM och Motorrads monter under dessa dagar.

Det var verkligen skoj att träffa alla som följt rallyt och hejat på mig i Dakarrallyt. Många vänner och supporters dök upp, både stora och små.

Träffade även de andra Dakar-svenskarna Thomas Berglund (nyopererad nyckelben) och Ronnie Bodinger (stukad axel) – båda var revanschsugna till nästa år.

Efter 4 dagar på mässan är jag helt “söndersnackad” och har lite ont i halsen, men det var det värt!

Och nu känner jag mig faktiskt gladare, den värsta besvikelsen har bytts till lite stolthet att jag faktiskt klarade Dakar – igen!

Pressinfo:
– Det har varit ett helvete! Tårarna rann, men jag lyckades ta min döda motorcykel i mål.

Ladda ner PDF:
Pressinfo-AnnieSeel-2011Dakar-malgang

En liten supporter - fast coolast!
Intervju hos KTM Scandinavia under mässan.

One thought on “MC mässan Älvsjö, 27-30 Jan

    Per -Åke Sjöqvist said:
    2011/01/30 at 17:38

    Hej Annie, när jag lyssnade på dig på mässan i helgen och efteråt, så tänkte jag på att ibland kan kan det vara större att vinna över ett givet nederlag än att vara bäst just då. Att ha styrkan till det kan vara större än en vinst, när besvikelsen lagt sig,fundera på det och att alla minns inte vinnerskan utan den som har gjort den största insatsen. Du är hursom helst min Bragdhjältinna.

    Like

Leave a Reply

