Assistance Park

Posted on Updated on

Jag hämtade ut mina Dakar-boxar, en innehållande reservmotor och den andra med delar, extrakläder, sovsäck ett. Dessutom har jag en crossbag och en låda på Meca trucken. Nu hällde jag ut allt på marken (utom motorn) och börja organisera så att allt ska finnas på rätt stället. Man blir helt snurrig tillslut…

Eftersom alla samlas i assistansområdet så träffar man nu på allihop. Tex min favorit quadtjejen Camelia Liparoti, som kör en Meca Yamaha quad. Och så hälsade jag på i Honda Europe teamet och holländskan Miriam Pol, med ny hoj och helt nytt rallykit på den.

Meckarna Lasse och Johnny hos Team Scandinavia kom förbi hos Meca och behövde låna svets till både rostfritt och aluminium, chefen på Meca fixade det. Eftersom alla var lite jäktade i Scandinavia tyckte jag de behövde lite uppmuntran i form av Marabou choklad. Sen behövde jag låna munstycke till förgasare, så då låg jag redan bra till😉
Thomas hoj dök upp vid halv sju.

Bodingers pack: Lasse, LG, Ronnie & Johnny

Ullevålseter intervjuades för Serbisk TV, och sen intervjuade de även mig. De sa att de brukade nämna mig när det var Dakarsändningar eftersom jag var en bra ambassadör för sporten och har många fans. Kul!!

3 thoughts on “Assistance Park

    Eppis said:
    2010/12/31 at 15:19

    Härligt att se tjejer o grejer på plats, denna gång i en truck, ungefär som i dagens SvD, där helsida finns med en Prinsessa som lastar hoj i egen truck, fast denna gång i Grindtorp(Täby).🙂 I artikeln sägs det att du ska snacka mindre o vara tråkig, tror jag inte, dock får du köra med insidan, som vanligt!
    Håller alla tummar jag har, att du når målet i Dakar(?)
    Hängouten igång igen efter kortare 2h stopp häromnatten för uppdatering.

    Like

    Emil said:
    2010/12/30 at 22:12

    Kört hårt, lycka till!!🙂

    Like

    Sebastian said:
    2010/12/30 at 19:14

    Snart börjar det!! Och jag är spänd av förväntan att få se Dakar 2011 gå av stapeln.

    Lycka till Annie!!

    /Sebastian Gävle.

    Like

Leave a Reply

