Warming up

Posted on

Nu anländer fler och fler, även mitt team Meca’System, och man ser fler sponsortröjor på gatan utanför. Vid kl 11 tog jag taxi till Assistance Park, där alla lastar av sina fordon, Dakar-boxar finns etc. Träffade chilenaren #162 Andres BENAVENTE, som kör den enda Husqvaran i årets Dakar! Han kommer också ha assistans av team Meca, så vi lär ses mycket.

Hamnen öppnar först kl 14, men den ligger 10 mil bort så jag måste försöka samåka med någon. Fick tag i Pascal på Meca som åkt ut till hamnen direkt från flyget. Bad dem försöka hämta ut min hoj, vet ännu inte om det lyckats. Eftermiddagen åkta jag in till city igen och skaffade jag argentinska mob nr till mig och Marie Hessel som ska rapportera hem “live” härifrån.

One thought on “Warming up

    JANNE MALMQVIST said:
    2010/12/29 at 12:17

    HEJ ANNIE.
    JANNE MALMQVIST HÄR.Den gamle byggaren som körde road-racing på 80 talet från Malmö som har tävlat under 31 år.
    Jag följer dej varje dag varje år i Dakar.
    Jag är djupt stolt att känna en sådan järnlady som dej
    inget undantag iår. Jag hoppas du kan kämpa dej igenom även iår utan skador och vinna damklassen, och Annie kör nu inte ner i något hål iår.
    Jag håller båda mina stora tummar för dej.
    Janne Malmqvist
    janne@malmracing.com

    Like

Leave a Reply

